Sabtu, 25 September 2010

penat siyh~~

saat aku menulis ni..ku layan lagu~~
baruu jah sudah basuh baju yg menimbun2..
sebaldi wehh..aduh..penat aku..
haha~~lau x fkir nk pakai balik..mmg aku x basuh daa..
haha **mode=malas**kih2..

ni nak cerita sikit ni sal esok..
esok mmg aku x smpat la nk update blog ni..
tp akan de kisah2 menarik kan ku kongsi lagi..
leps update blog ni..
aku kna buat~~

1) ESSAY DR.ANN-SOCIAL SCIENCE
2) BELI MAKANAN KT CAFE--LAPAR WEH
3)PRESENTATION SCIENCE POLITIC
4) SOLAT
5) LAU SMPAT--MEMBUTA..HAHA

waloo pon arini cm bz..
aku ttp happy..
waloo sakit kepala jwb exam td pown x bizz lagi..
ku lepaskan semua tu pada baju yg perlu aku basuh td..
haha~~*ketawa jahat*

ni..nk chow dulu ni..
aku nk ajak kwn daku...si budak nana..
beli mknan kt cafee...
si roomate aku p jom heboh kat KUCHING..
aku jnis x suka p tmpt2 cm 2..
haha**sakit kepala nnti weh**

haha~~disebabkan lapar yg memuncak...
daku undur diri dulu..
roti yg NS bagi semalam dh abis aku tibai sorang2..
lau gtau dia ni sti dia terkejut..
haha~~senyap2 sudahh naaa~~..

muaahhh~~love u all~~

1 ulasan:

SEEPOT SEEDOT berkata...

basuh bju...??
siannya.
tlg bsuh bju abang ni boleh?