Rabu, 15 September 2010

sakit perut n mp4~~

salam semua..hik2..
sukaa jap aku nk update blog ni..
yola..hri ni hari ke 5 syawal..dat mean..
brp hari lagik aku nk tinggalkan terengganu..
huhu~~sedih la sikit2...
xnk emo2...
nk cite sal sakit aku ni..
haha..memendangkan la musim raya ni...
mknan pown bnyak..
aku yg dh terkenal dgn mkn bnyak...ape lagi...
rabun mata laa aku nk mkn..smua aku sumbat..
hihi~~resultnyee..aku sakit perut..
lam hati..padan muka..

dalam sakit2 perut..ku gagahkan diri..
bila abahku berjanji nk beli mp4 kt aku..haha
diretly aku sihat balik..kih2..
koya2..
ni aku ngah sakit kepala..
cmne laa mau setting mp4 aku ni...xtau cmne..
huhuhu~~tp aku wat2 bijok arr...
explore sndiri nnti..;)
tp..sakit perutku kembali menyerang..amboii..
xtidoo la mlm ni...

kesayanganku tu bz dgn mengedit gmbar raya..
huhu~~teruskan edit laa yerr..
mlm ni aku terasa mls nk tidooo..
haha..ade ke istilah malas nk tido??
lupakan..
sbb aku ni ske merepek n merapu..
saboo je laa ok..

ape yg aku tulis ponn aku x pasti..
yg pnting aku x mengarut2..
haha~~
ok la chow dulu~~
esok dgn kabar berita yg hangat2...
hihi~~
salam dunia..


MySpace

Tiada ulasan: