Khamis, 16 September 2010

aku terbakar!!!

aku geram teramat!
bengang,sakit ati..aduh2..
jadi satu semuanya..
aku sangt2 mual bila statment yg aku kuarkan...
ade pihak yg terasa..
hello..SAPE MAKAN CILI..DIA TERASA PEDAS OK!!..

lau lu rs statmnt aku ni terkena kt batang hidung ko..
ko jgn salahkan aku..
sbb aku bukan cm ko..
pura2 baik..
yela..aku bnci jugak dgn sikap ko yg bz bodi tu..
tp disebabkan ko adik..aku memaniskan mulut tuk melayan ko..
tp semalam tetibee jee..
ko cari pasal dgn aku...
apesal??

ko jelez aku amik `DIA` ke dr ko slma ni??
huh??
sukati ko laaa labi..
aku mmg panas n hot gilew dgn sikap ko yg kurang matang tuh..
yela..ko kan adik..
sbb 2 ko perangai cm 2...
aku try bersabar dgn ko..
asal ko terasa..
mmg betul la kan statment yg aku kuarkan...
tetiba nk ceramah kt aku..

hello!!aku tahu laa sal semua tu..jgn wat aku ni budush lam hal semua tu..
jgn nk tnjuk pandai dpn aku...
aku bnci ok...
perangai ko semalam..
wat aku hangin satu badan...
aku panasssss ok..

sesabar2 aku..ada limit...
jgn nk cabar kesabaran aku...
b4 aku ilang sabar dgn ko..better ko blah jee dr jadik adik lm idop aku..
aku ramai adik lg ok!!

ko jgn ingat..selembut2 aku ni...xde perasaan marah...
aku skang amat2 hot n panasssss..
jadi jgn nk tambahkan kepanasan aku lagi..
sbb aku dh sedia ada panas....

satu jee ayat tuk ko== bujet pandai n ngox..


MySpace
MySpace