Isnin, 6 September 2010

penuh kerinduan

MySpace


salam..
hari ni..hari ke-2 aku berada d rumah..di terengganu..
perjalanan yg pjg..merentasi lautan..sempadan demi sempadan..
aku tempuhi..demi kerinduan terhadap keluarga..
namun ku tinggalkan si dia..
dengan seribu harapan..
agar apa yg diciptakan antara kami berdua tetap utuh bertahan..

sebut sal kerinduan...
ummi aku cerita.bagaimana..abah terasa kehilangan diriku ni selama 2 bulan berjauhan dgn keluarga...
menyentuh jiwa..kerana aku x pernah berenggang dgn diorg...
syukur aku punyai ummi n abah yg amik berat sal aku..
aku rindukan saat2 ummi abah bergaduh manja2~~
rindu nk makan masakan ummi...
rindu nk kutuk mengutuk dgn adik3..
rindu pada katil..pada kawan2 seperjuangan..
tp yg pasti..kerinduan itu tetap segar n mekar dalam jiwa sanubari ini..

berat hatiku melangkah meninggalkan sarawak..
si dia beraya d perantauan..
sik mok nangis...tp..diri ini selalu sedih n sayu mengenagkan dirinya..
dia sorang2 je~~walau ada kawan2 yg lain..dia ckp..dia sunyi~~
bertahan la..ku akan kembali..huhu~~ **mode=sedih=**

kerinduan terhadap dia amat2 kuat..
seringkali aku terfikir..
mampukah aku..melawan kesepian diri ini..
aku harus kuat~~
2 minggu lagi~~huk2..
kembalinya ku d unimas...
meninggalkan keluarga kesayangan lagi..
pendek kata..

bila melibatkan kerinduan terhadap seseorang..
segalanya mungkin..
namun..hati perlu kuat n tegar tuk tempuhi segalanya...
moga2 ALLAH melindungi dirinya...
aku sayangi dirinya..
aku sayang keluargaku..
aku sayang kawan2ku..
aku syg semuanya...

malam yg dingin..membuat diri ini merapu entah sal ape..
touching menguasai diri ini~~
aduh2..

ape2 pom..sayangi kamu NS..
lengkapi diri ini~~..


MySpace

Tiada ulasan: