Rabu, 22 September 2010

kesedihan...

salam~~
tetiba arini nk post sumting berkaitan dgn hati..
actually..harini n semalam..
hati aku betol2 x tenteram..jiwa aku sakit sangat2..
biarlah semua tu jadi rahsia jiwa ni..

tp kadang2 laa aku pk..aku ni terlalu bnyak buat baik dgn org..
smpai org pown berani pijak kepala aku..
smpai hati aku sndiri pon xterjaga..
kenapalaa jd cmni..
kdg2 aku pom sndiri sedih jgk...
knp laa ada manusia cmni lam idup ni kan...

lau cerita kat org pon..
org xpnh nk memahami..
lebih baik semua tu menjadi rahsia hati..
apa yg berlaku dlam hidup aku kebelakagan ni..
buat aku terduduk..
emosi jd x stabil..aku jdi blurr..

moga2 ALLAH bg aku kekuaatan nk terus melangkah..
walau sedikit sebanyak langkah aku ni..wat aku tersadung sendirinya..
aku tahu..aku manusia x sempurna
berat dh beban aku pikul rs..
rs menjaga hati semua pihak..
tp adakah hati aku terjaga??

nk menagis pon x keluar air mata,,
nk mengadu..xmungkin..
hanya coretan ni menjadi batu ukur kepada hati aku skang..
hati aku lebih sakit n terbeban dgn smua ni..
hanya ALLAH je yg mengetahui segalanya..
aduh2..
dugaan tol laa..
moga2 dugaan ni wat aku lebih matang dlm membuat keputusan..

lagi aku menulis..makin laa mendalam pe yg tertulis..
aku dh x mampu rasa nk melangkah..
sangat2 letih..
letih dengan kerenah manusia..
sedih..kecewa jadi satu..
satu perasaan yg x boleh diungkap..
tp..
terima kasih semua,..
terima kasih...
ALLAH MAHA BESAR...
amin ya rabbalalamin..

Tiada ulasan: