Isnin, 4 Oktober 2010

aduh2~~ (T_T)

salam cemua~~
aduhh..betapa lamenyer ak x bukak blog ni~~
bz la katakan...
rindu untuk merapu2 lam blog ni~~
btw..semalam..aku,NS,ijan,nana sambut besday kak jaja~~
semakin tua dh kakak ku sorang tu..
hik2..

bnyk jugak la snap2 gmbar~~
hik2..~suka2..memori yg mungkin x leh kutip mana2..
betol la hakikat tu...mungkin harini aku gmbira,..
one day,.siapa tahu~~ ;)

nk cerita kisah lain sbnrnya ni..
aku sedikit takut ni~~
KAD MATRIK OOO KAD MATRIK~~
kad matrik ak bermasalah ni..;(
xdpt2 lagi~~nk msuk sem 2 dh ni~~;(
waaaaa~~
aku pasti..ummi n NS mst bleter panjang ni~~
bersiap sedia laa nk tadah telinga..

tadi..aku bersemangat gila nk p kat bhgian keselamatan d barat unimas~~
alih2..ms nk naik bus tu..pak cik driver cakap~~
dia x amik student~~dia amik kul 4.30..
aduuuhh~~ tertangguh lagii...
mmg susah ati ni~~

aku decide~~esok mmg nk p wat kad matrik~~ awl2 pagi g2~~
kna p jgk!!..kena rajinkan diri!! yeaahhh~~
dugaan la semua 2~~ think positif wahai amina jannah~~

ni gmbar kitorg celebrate semalam~~
satu keluarga seroja lak~
sayang korang semua kemas2~~

n syg juak NS sangt2~;)

Tiada ulasan: