Ahad, 20 Mac 2011

cintai..sayangi..

haha.,.gmbr ni mmg lucu gila..ak ketwa besar tgk gmbar ni~~BTW..ak suka..haha.,.biarlah gmbar ni aku abadikan dlm blog ni..dia xkn tahu ak letak gmbr ni..senyap2 sudah yeee :P

termenung~~teringat..hahaha..ngegeh gi
la..ni posing2 jee..ingat senang ke nk posing?? :P


ini dia~~gambar ni ak sngt2 suka..entah lee knpa~dh berulang kali ak try nk upload lm fb..tp xl
eh~ hihi.. :)
ini aku~~Nur Amina Jannah~~siyes gila skema aku..lau tunjuk kat dia..msti kaw2
ak kna kutuk.. ;)


kami keluar makan niyh~~ sesi bergambar petang ni..syok.. :)

ni gambar masa kami berdua panjat Gunung Santubong~
dlm penat2 pon..sempat posing..nak rakamkn kenangan bersama yg tersayang~
aku dengan air limau laici~bapak gila besar..haha~~puas2!!
syok2..


apa2pun..
famly aku..dirinya..kawanku2..
terusan segar n hidup dalam hati aku...
ALLAH menjadikan jiwa n hati kita terbahagi kepada banyak bahagian..
selitkan yg teristimewa dalam bahagian hati yg paling istimewa..
agar..
yang teristimewa itu..tetap menjadi yg teristimewa.. :)
sampai bila2..

dan..
jadilah orang yang jujur dan setia dalam perhubungan..
Insyallah..
balasan jua akan begitu...
ku mendoakan yg terbaik tuk hubungan ini..
insyallah..
amin..

sayang ummi..abah..adik2..kak long syira..
sayang abang..
sayang semuanya..
sayang Pencipta kita..
cintai Rasulullah..
sayang semuanya itu tak akan pudar..
selagi jasad ini bernyawa..
selagi itu..
cinta dan sayang ini tak akan pudar..
INSYALLAH~~








Tiada ulasan: