Khamis, 17 Mac 2011

cemburu!!

salam semua..
celamat pagi~
hari yg kian menghening~~ haha.,.
ari ni hr kamis..
ak xde kelas..
tp nnti kul 12 kna p buat reheasal sal teater dpn lecturer..
yela..esok budak2 UKM nak dtg unimas..
bizi la~~
bz ke??

assgmnt melambak2..dgn kerja bnyk terbengkalai~~hahaha
MENGOM jap aku..
biol kepala jgn nk cakap la~~hak2~~
mlm ni de latihan
latihan kawad..kawad famasi..
haha~~ade yg tersayang..sengih la kejap aku..
buat smua menjadi jee..
hahah~~

biasalah..ade turun naik perhubungan..
si dia xsuka treat ak cm mkwe2 lain~~..
dia lyn sama jee ak ngan org lain..
haha..
yg tu biar ak je thu.. :)

namun..
aku perlu berterus terang dgn si dia tntg satu perkara..
aku harap..
ak punyai kekuatan tuk meluahkan itu~~..
harap sangat2~~..

perkara itu mmg penting~~
sbb perkara itu buat aku..
CEMBURU~~

Tiada ulasan: