Khamis, 16 Disember 2010

merindui~~

setelah sekian lama.,.
blog ini sunyi~~
merindui untuk menguntai kata.,.
haha.,.
bak kata NS.,.
ak terlalu jiwang n manja~~
hahaha.,.
mungkin betol kot.,.

hari ni.,.dia bz.,.
namun.,tiap2 hari dia xpnh lupa nak kol aku.,.
walau berjauhan.,.
terasa dekat.,.

memahami hati lelaki bukan mudah.,.
untuk memulai sesuatu perkenalan bukan mudah.,.
sedikit demi sedikit.,
cuba selami hatinya.,.
untuk aku jadikan.,.
insan yg beerti dlm hidup.,.

apa yg telah berlaku dulu.,.aku cuba hindari.,.
berpuluh2 tahun.,.
aku diberi peluang tuk terus hidup.,
bermula detik usia 6 tahun.,.
aku mula mempunyai rasa.,.
minat terhadap lelaki~~

msa 2 masih kecil~~
hik2~~
sekarang ni.,.ak mendapat berita.,
yg "kekasih kecilku "
itu sudah bertunang.,.alhamdulillah.,.
jika diingat balik.,.
terasa kelakar~~
hik2~~itu hanyalah teman sejati.,.

dan kali ini~~
dia mungkin bukan yg pertama yg hadir dalam hidupku.,.
tp aku harapkan.,.
dia yg terakhir yg akan ada dlm hidupku.,.
buat ketika ini dan selama2nya.,.
NS~~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amin,,,, semoga bahagia n kekal hingga akhir hayat... ^_^

amina jannah berkata...

amin..mekasih kak~~