Selasa, 30 November 2010

DAMN PINGU!!

salam.,.
harini.,.aku panas lagi.,.
ak x tahu la knp.,.
ko sngt2 mencabar kesabaran aku.,.

ak dh tahan lamee dh ngan ko.,.
ak buat baik pon.,.
sje2 jee kan.,.
leh x.,.
ko JANGAN GANGU KEBAHAGIAN AKU LAGI???
Xcukup ko gngu hubngan aku ngan NS,.
Ko nk cabar kesabaran aku lagi???

kepada perempuan tu.,.
cukup2 laa.,.
lau ak serang ko.,
nmpk cm aku bodoh.,.

i dun wnt 2 fool of myself.,
so~~
please step away from our relationship.,.
u r just like virus.,.
which is.,
will destroy anybody.,.
in silent mode.,

step away!!!
before im start 2 hate u soo much gurl!!
hate u damn much!!

sebelom aku.,.
menghemburkan ape yg x sepatutnya.,.
tolong jauhi kami~~
ak x perlukan ko sbg kawan.,.

kisah ko dgn dia sudah lepas.,.
skang.,.
aku yg miliki dia.,.
tolong jauhkan diri.,,

b4 aku terus terluka teruk.,.
disebabkan ko~~

sebelum ak membenci ko sbg satu jantina ngan aku.,.
b4 ak hilang respect~~

please.,.
watch ur steps.,.
in order of anything!!!~~

i will be watching u.,.
i know.,.
u r jeles about us damn much.,.

gurl~~its really over now!!
over!!!!!

dont get me piss off~~
i hate u.,.
until i die!!
fu**

gurl!!
remember wat im say
just now~~
damn PINGU!!